Camins d’entrada a l’escola

Pla d’obertura curs 2020-2021

Clicant la imatge podreu accedir el pla d’obertura on es descriu l’organització del centre per al curs 2020-21 i l’organització en el supòsit de confinament parcial o total.

Entrevistes inicials Matrícula 2020

El període de matrícula serà del 13 al 17 de juliol i es podrà fer de manera presencial.

Per formalitzar-la, haureu d’escollir la data i hora que us va millor dels calendaris que teniu a continuació i venir al centre amb la següent documentació emplenada:

A continuació trobareu dos calendaris per agafar cita prèvia, un per alumnes d’educació infantil i l’altre per alumnes nous de primària i secundària. Escolliu el que correspongui, cliqueu el botó per a què es desplegui, i a continuació seleccioneu la data i hora que més us convingui. Si us plau, poseu el vostre nom i, a l’apartat d’observacions, el nom i curs del vostre fill/a.