Activitat multisentim a P3

 

L’alumnat de P3 ha gaudit d’una activitat per treballar els cinc sentits i les emocions: multisentim.

A partir d’un conte ambientat en el fons del mar, els nens i nenes han anat passant per diferents espais del centre sentint i experimentant velocitats, textures, colors, llums i ombres.

Ha sigut una gran experiència sensorial per ells i elles, on han pogut posar en marxa la seva imaginació i desenvolupar els sentits i les emocions, que són unes de les capacitats més importants del segon cicle d’educació infantil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>