2n va al Garraf

Hem anat d’excursió al Parc del Garraf! Vam anar amb autocar i…com ens agrada anar amb autocar!! És molt divertit anar tot junts! Al arribar vam esmorzar i després per grups vam fer una excursió per la muntanya i vam anar aprenent moltes coses dels… Llegeix més»










