L’alumnat de quart de primària participa d’un taller de ceràmica artesanal al Poble Espanyol

El passat 11 i 12 de novembre, els alumnes de 4t A i 4t B d’Educació Primària van participar en un enriquidor taller de ceràmica celebrat a les instal·lacions del Poble Espanyol de Barcelona. Aquesta activitat es va dur a terme en col·laboració amb les ceramistes professionals del recinte, oferint al nostre alumnat una immersió pràctica en un ofici tradicional. Llegeix més»










