COMENCEM P4!!!!

Comencem P4 amb moltes ganes i molta il·lusió. Aquí podeu veure una petita mostra dels primers dies de classe. Esperem que us agradi!!!

SETMANA DE LES RODES

És el tercer any que fem la setmana de rodes, i com sempre ens ho hem passat molt bé. A més de poder gaudir d’ un espai sense cotxes, ampli i acollidor per poder rodar per la pista, han gaudit amb els seus companys i… Llegeix més»