ACTIVITAT INTERGENERACIONAL

L’alumnat de 2n d’ESO ha participat en una activitat al Casal Comunitari de La Florida compartint una estona amb la gent gran del barri.

Durant la trobada hem realitzat un taller de gimnàstica suau, converses i diferents dinàmiques compartides que han permès crear un espai de relació, aprenentatge i convivència entre generacions.

Ha estat una experiència molt enriquidora tant per l’alumnat com per a les persones participants, treballant valors com l’empatia, el respecte, l’escolta activa i el compromís amb la comunitat.

Moltes gràcies al Casal Comunitari de La Florida per l’acollida i la col·laboració ❤️

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>