
Aquest tercer trimestre, a Llengua Catalana i Literatura, l’alumnat de 3r d’ESO ha compost un rap sobre el barri de l’institut. Hem treballat la rima, la mètrica, les locucions, els refranys i les frases fetes i hem posat en pràctica l’expressió oral en català.
Compartim la lletra i la gravació del rap, en què ha participat tota la classe.
https://drive.google.com/file/d/1Y-tDef6_7YgCbNrvRO-29ZKt_KqYPltr/view?usp=sharing

