3r d’ESO compon ‘El rap de la Florida’

Aquest tercer trimestre, a Llengua Catalana i Literatura, l’alumnat de 3r d’ESO ha compost un rap sobre el barri de l’institut. Hem treballat la rima, la mètrica, les locucions, els refranys i les frases fetes i hem posat en pràctica l’expressió oral en català.

Compartim la lletra i la gravació del rap, en què ha participat tota la classe.

https://drive.google.com/file/d/1Y-tDef6_7YgCbNrvRO-29ZKt_KqYPltr/view?usp=sharing

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>