Com funciona el nostre cos?

Els alumnes de cinquè hem fet el projecte “Com funciona el nostre cos?”. Ens hem dividit per grups de treball i cada grup, de manera autònoma, hem buscat informació en pàgines web, en vídeos educatius i en llibres sobre l’aparell del cos que volíem aprendre. Cada membre del grup tenia un càrrec concret: portaveu, secretari/a, material i l’il·lustrador/a.

Després de la recerca i de la posada en comú cada grup de treball hem elaborat un mural del nostre aparell. Per acabar, cada grup ens hem preparat una exposició oral per explicar a la resta de la classe tot el que hem après.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>