El passat dimarts 17 de gener els alumnes de 1r.i 2n. vam anar a veure una obra de teatre musical.
Vam veure una original versió dels ”Tres Porquets”. Hi apareixen: El príncep de la Ventafocs, La Caputxeta Vermella, uns senyors que venen cases, La Bruixa de la Blancaneus i el Llop ferotge.
Ens va agradar molt i vam tornar a casa cantant el “Bufa que bufa!”.
(Avís: totes les fotografies que publiquem dels actors a l’escenari han estat penjades a les xarxes socials per la companyia –Dreams Teatre)
A la tarda els alumnes de 1r.i 2n. vam rebre la visita sorpresa del Porquet Petit.
A primera hora va estar xerrant amb els alumnes de primer i va poder aclarir els dubtes que tenien els nens.
A segona hora va visitar als alumnes de 2n. La primera sorpresa va ser descobrir que el Petit és en realitat una noia (11 alumnes creien que era un noi i 14 van votar que era una noia). Va ser una hora plena de preguntes sobre l’obra que havien vist al matí: com cauen les cases, com fan per fer el fum d’una escena, perquè a vegades es queda l’escenari a les fosques… vam acabar la classe molt animats i il•lusionats per començar a preparar l’obra de teatre que farem a final de curs.

