El dissabte 28 de gener l’Escola Pepa Colomer va presentar una comunicació, a la Jornada Intel·limotium, en la qual vam exposar el Projecte Educatiu que estem implementant.
A la Jornada van assistir persones d’arreu del territori espanyol, totes elles interessades en com aconseguir motivar l’alumnat, però sense perdre de vista l’objectiu d’assolir un rendiment acadèmic òptim.
El nostre projecte educatiu combina un projecte innovador en metodologies actives i participació familiar (tothom educa!) i un projecte singular en llenguatges artístics.
Tal i com estableix Víctor Küppers (2012), el valor de quelcom és la capacitat, el contingut i l’habilitat de la persona multiplicada per l’actitud al quadrat. Així, l’actitud és un element fonamental i transcendental en la millora dels aprenentatges i en les ganes de venir a l’escola per aprendre. Partint de la idea que les potencialitats milloren especialment amb la motivació per aprendre, el nostre projecte educatiu incideix en aquest aspecte com un dels principis reguladors dels aprenentatges. I aconseguir l’entusiasme de l’alumnat, segons el nostre paradigma educatiu, només és possible oferint una pedagogia en la qual l’alumne sigui el protagonista del seu propi aprenentatge.
Una Jornada molt interessant i molt enriquidora sense dubtes!!
https://www.beta-mind.com/single-post/2017/02/03/II-JORNADAS-EDUCATIVAS-INTEL-LIMOTUM



