Un nou espai dedicat als més petits

Els més petits de l’Institut Escola han estrenat dues noves àrees que transformaran les seves rutines diàries: un parc infantil i una cuineta.

Aquests equipaments no només representen una actualització dels espais del centre, sinó que reflecteixen el compromís de l’Institut Escola amb el desenvolupament integral dels seus alumnes, proporcionant espais que fomenten la diversió, en un entorn segur i estimulant.

Jornades d’Orientació Educativa de Badalona

A continuació teniu el programa de les jornades d’Orientació Educativa a Badalona que es realitzaran del 18 al 21 de març del 2024.
La inscripció a les jornades dirigides a l’alumnat ja s’han dut a terme des del Departament d’Orientació.
La inscripció a les activitats dirigides a… Llegeix més»

CARNESTOLTES 2024

Ja tenim aquí la setmana boja de Carnestoltes! Clicant aquí podeu llegir el pregó de la reina i el rei Carnestoltes. Pareu atenció a les consignes diàries!!!
Que comenci la festa!!!

PMOE PROA+

Com ja sabeu, el nostre institut Escola participa en el programa PMOE PROA (Plan de Refuerzo, Orientación y Apoyo) és el Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu. Està entès com un Programa de Cooperació Territorial entre el Ministerio de Educación… Llegeix més»