Voleu saber què fem a la biblioteca 1r i 2n?

Hola famílies! Aquest primer trimestre a les sessions de Biblioteca de 1r i 2n hem pogut continuar amb el préstec setmanal, tot incorporant el carnet lector del pirata Ulisses en el cas de primer. 

També hem compartit algunes lectures, com ara la del conte “La Maleta” on hem pogut fer diferents activitats: decidir quines tres coses ens emportaríem a la nostra maleta si visquéssim el mateix que el protagonista o fer la nostra pròpia tassa com a símbol d’amistat. Ha estat molt interessant descobrir algunes de les curiositats d’aquest llibre, com ara a què ens recorden les guardes, o per què l’il·lustrador utilitza un color diferent per algunes imatges? Això ens ha fet parlar dels records que tots i cadascú de nosaltres tenim i les maneres de guardar-los que utilitzem.

També, vam poder descobrir gràcies al llibre “101 maneres de llegir a tothora” que existeixen moltes maneres de llegir. Aquí us deixem el recull d’algunes!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut