Celebrem la setmana de la ciència
Com aquest curs estem treballant l’univers, en Carles i la Rat de Fora d’Òrbita ens han portat un planetari mòbil a l’escola. Ens han ensenyat els planetes, les constel·lacions, els signes del zodíac i les estrelles que es poden veure a la tardor. A més a més, dilluns al vespre vam fer servir 3 telescopis […]
Celebrem la setmana de la ciència Llegeix més »








