Ciències a P3
A la classe del Sol (P3) fem ciències! Experimentem i ens sorprenem amb els resultats! Aquest cop vam comprovar quins materials suraven amb l’aigua i quins s’enfonsaven. Ho vam passar molt bé!
A la classe del Sol (P3) fem ciències! Experimentem i ens sorprenem amb els resultats! Aquest cop vam comprovar quins materials suraven amb l’aigua i quins s’enfonsaven. Ho vam passar molt bé!
Els nens i nenes de la classe d’Astronautes hem fet ciències tot investigant les closques de cargols, musclos, cloïsses i petxines. Les hem classificat i hem provat d’escoltar el so del mar.
El dia 1 de febrer la Classe de Júpiter vam anar al Centre Cívic Zona Nord a veure l’espectacle de teatre i ciència “Valentina Quàntica”. Si voleu veure vídeos de la Valentina podeu buscar a YouTube el seu canal d’experimentació! https://www.youtube.com/c/ValentinaQu%C3%A0ntica
Després de tot un trimestre treballant amb el Martí, li hem de dir adéu. Amb la seva ajuda, hem après a separar paraules, a reconèixer on està la síl·laba tònica, a fer auques, a rimar paraules, i passar-ho bé mentre improvisem i cantem. Al començament de curs, nos sabíem què era la glosa, i a
Taller de glosa a 4t Llegeix més »
A 2n hem estat treballant el dia de la Pau i a anglès hem cantat la cançó “I’ve got peace in my fingers” que ens ha convidat a fer reflexions sobre la importància del respecte, l’amor, la Pau i les paraules boniques.
Els nens i nenes de la classe de les constel·lacions ha estat experimentant amb el Kapla. Primer hem decidit per equips quines figures ens agradaven i hem pensat com havíem de fer-les. Mireu quines construccions més xules!
Construcció amb Kapla a 1r Llegeix més »
A la classe dels meteorits ens agraden molt els reptes matemàtics. Aquesta setmana estem descobrint el dòmino però abans de començar a jugar hem de conèixer bé les peces. Per això hem començat a fer-nos preguntes: com les ordenem per saber quina falta? Per què falten peces? Quins patrons hi trobem? Cada grup ha buscat
Toquem les matemàtiques! Llegeix més »
El passat dijous vam fer una cursa d’orientació i ens vam orientar pel territori gràcies a la brúixola, als mapes i als elements naturals com la posició del sol al migdia, les ombres, les branques de les fulles o la molsa. Va ser un dia emocionant on vam aprendre moltes coses. Seguim descobrint!
La galàxia seguim aprenent a Casa de l’Aire! Llegeix més »
Per practicar el nostre equilibri hem fet una classe d’allò més divertida sobre rodes, hem pogut provar patins en línia, patinets i algun monopatí. Esperem no caure gaire de cul a la neu.
El grup de 4t s’està preparant per anar de colònies a la neu! Llegeix més »
Acabem el curs amb la visita del Patge Reial i fent cagar el tió. Hem pogut entregar les nostres cartes al Patge i hem llegit els nostres poemes al tió. Ens ha cagat un regal, turrons i neules!!