Carnaval, Carnaval!
Mireu què boniques han quedat les nostres disfresses!
Carnaval, Carnaval! Llegeix més »
Mireu què boniques han quedat les nostres disfresses!
Carnaval, Carnaval! Llegeix més »
El dijous et despertaràs i el pijama no et treuràs !!!
3a consigna Carnestoltes Llegeix més »
La classe de les emocions hem fet un experiment per veure com funcionen els pulmons. La respiració és molt important per tenir calma.
Experiment sobre l’aparell respiratori al Cicle Inicial Llegeix més »
La classe dels plànctons (4t) hem pogut fer un taller sobre els éssers vius que viuen al mar Mediterrani. Els experts ens han explicat les principals característiques dels diferents hàbitats que podem trobar a la nostra costa, així com també quins tipus d’éssers hi podíem trobar, des dels vegetals com el pi pinyer, fins a
Taller “Qui viu al mar?” Llegeix més »
El dimarts amb roba gran et vestiràs i sabates diferents portaràs!!
Ha arribat el Sr Carnestoltes!! Llegeix més »
A la classe de les Neurones iniciem el projecte d’investigació amb el Dani Jiménez, Club Elements i la col·laboració especial de Carburos Metálicos. Gràcies per aquesta oportunitat. VISCA LA CIÈNCIA!! Redactores: Gisela i
Taller d’investigació a 6è Llegeix més »
Divendres va tenir lloc l’entrega del III Premi Rafael Juncadella d’Òmnium Cultural. La Noemi Rocabert, mestra i durant molts anys directora de la nostra escola, va recollir “la Peineta” en companyia d’una representació de mestres de l’escola. Moltes felicitats Noemi!!
Premi Òmnium Cultural Llegeix més »
I com no podia ser d’una altra manera, durant la Festa Major tota l’escola vam fer la CURSA DE COLORS. Ens vam organitzar de manera que cap grup es barregés i vam poder animar-nos entre nosaltres. Va ser molt divertit i finalment va guanyar el color…TARONJA!!!
Com ja sabeu a la nostra escola tenim un himne que van escriure els nens i nenes de l’escola fa uns quants cursos. Aquest any hem decidit actualitzar-lo i convertir-lo en un rap!! Amb l’ajuda del Mou d’EducArts l’hem practicat i l’hem cantat a la Festa Major. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!
Nou himne de l’escola! Llegeix més »