Cicle Mitjà dibuixem el Castell de Torre Baró
L’últim dia del 2n trimestre el passarem envoltats de natura. 3r i 4t van visitar Torre Baró, una torre que tenim molt a prop de l’escola. Per arribar, havíem de fer una caminada travessant el bosc. Quan vam arribar al castell, esmorzarem i jugarem. Després, ens vam inspirar en la natura per fer un dibuix d’allò que ens envoltava: […]
Cicle Mitjà dibuixem el Castell de Torre Baró Llegeix més »




