SORTIDA A LA BIBLIOTECA DE ZONA NORD
El passat dimarts 8 de novembre vam realitzar la nostra primera sortida escolar de tercer. Vam anar a la biblioteca del barri a fer una activitat d’educació emocional i ens ho vam passar d’allò més bé. Vam aprofundir en les diferents emocions, vam fer teatre amb petits grups, vam consultar llibres d’emocions i finalment vam […]
SORTIDA A LA BIBLIOTECA DE ZONA NORD Llegeix més »


