Teatre a l’escola
Aquest curs estem gaudint molt de la companyia de teatre La Maquineta a l’escola. Per Carnaval van representar l’obra “El drac màgic” per als nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial. Vam poder gaudir d’aquesta estona a l’amfiteatre de l’escola i va ser genial! Per celebrar el dia de les llengües maternes vam gaudir de […]
Teatre a l’escola Llegeix més »



