Nom de l'autor: admin

Treballem el còmic

La classe del Plàncton hem estat treballant a castellà El còmic.  El còmic és una història visual que es basa en diferents elements per transmetre un missatge. Hem vist uns quants i hem parlat d’ells per anar descobrint tots aquets elements. A partir d’aquí hem creat un a partir de dos contes “El pajarito y

Treballem el còmic Llegeix més »

Visitem la biblioteca

Els infants de la classe dels virus i els bacteris hem anat a la Biblioteca Zona Nord i la Magda ens ha explicat dos contes. Un dels contes era la història de l’orangutà Coco. El llibre es diu “Cosita Linda” d’Anthony Browne i parla de l’amistat. A més vam poder llegir molts llibres. El que

Visitem la biblioteca Llegeix més »

Sant Jordi 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Malgrat les distàncies va ser un dia molt bonic ple d’activitats. Al matí, els nens i nenes del Cicle Inicial van compartir amb nosaltres les obres de teatre que havien preparat amb tanta il·lusió. (molt interessants aquestes versions de la llegenda de Sant Jordi!).També vam

Sant Jordi 2021 Llegeix més »

Visitem Barcino

Avui la classe dels plànctons hem pogut gaudir d’una visita guiada pel museu d’història de Barcelona i conèixer millor la nostra ciutat en l’època romana. Hem pogut veure la ciutat de Barcino que està sota terra i també algunes de les restes o reproduccions que hi ha a l’exterior com l’entrada de l’aqüeducte a la ciutat

Visitem Barcino Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut