Festa Patrimonia’m

La classe de 4t hem anat al reciente Fabra i Coats a celebrar la festa Patrimonia’m. Allà ens hem trobat amb altres escoles que també han participat en el projecte Patrimonia’m amb el Museu d’Història de Barcelona (MUHBA).

Cada escola ha fet una presentació explicant allò que han après sobre el vestigi històric que apadrinen. Nosaltres hem apadrinat l’Aqüeducte del Baix Vallès. Hem creat un conte multimèdia que explica la història d’una gota que perd a la seva família de gotes d’aigua. Gràcies a la màquina del temps, els nens i nenes de la classe viatgem a la ciutat de Barcino de l’època romana i trobem a la seva família.

Us deixem la nostra presentació on també podeu escoltar el rap que hem creat. També podeu mirar les fotos de la sortida aquí.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut