Una conversa amb els nostres companys i companyes hongaresos mitjançant eTwinning…

Aquest dimarts 18 de febrer els alumnes de 1r ESO A han participat en una trobada online amb alumnat d’Hongria. Malgrat els problemes tècnics, han pogut gaudir de converses per escrit amb les quals han descobert més coses dels companys i companyes hongaresos. En breu, els alumnes de 1r ESO B faran una activitat semblant amb l’alumnat d’una escola de l’illa de Guadalupe.

Aquest dimarts 18 de febrer els alumnes de 1rESO A han participat en una trobada online amb alumnat d’Hongria. A pesar dels problemes tècnics, han pogut gaudir de converses per escrit amb les quals han descobert més coses dels companys i companyes hongareses. En breu els alumnes de l’altra classe faran una activitat semblant amb l’alumnat d’una escola de l’illa de Guadalupe.

Aquestes activitats s’enmarquen en el projecte eTwinning en el qual participen els i les alumnes de secundària del nostre centre ‘Let’s plan our digital journal’ que podeu consultar a l’enllaç següent.