Obrim les portes a la pau el proper dimecres 29 de gener.

Perquè la pau és una realitat que construïm plegats, participeu dimecres 29 a les 16h. Obrim les portes plegats a la cultura de la pau. #diadelapau #femiemontagut
@educaciocat

Benvolgudes famílies

La Pau no és una paraula buida de sentit, abstracta, per a la nostra comunitat educativa…ben al contrari. La Pau és la condició indispensable per viure dignament al mon i per proposar qualsevol procés creatiu i d’aprenentatge.
És des del convenciment que aconseguir un món en pau no és cosa d’un dia ni d’una setmana, sinó una ocupació imprescindible que ateny a cada decisio que prenem individualment i col.lectiva, que hem decidit conjurar-nos per construir un model de convivència basat en un canvi restauratiu en les relacions humanes.
Us convidem a compartir aquesta voluntat el proper dimecres 29 de les 16:00 a les 16:30h. Podreu gaudir d’una exposició que us mostrarà què fem i com ho fem tots plegats, alumnat i professorat per dur a la pràctica aquest model restauratiu que busca en la paraula i en l’escola activa sense prejudicis aconseguir un espai de convivència en pau.
I, com ja sabeu, cap cosa que fem des de l’IE Montagut pot quedar absent de màgia, sereu testimonis d’una estrena musical que aprofundeix en la filosofia de la no violència i la pau. Us hi esperem.