Les cabretes formatgeres de Can Xicoy reben l’alumnat de 2n de primària!

Sortida a la granja  Can Xicoy

La primera excursió que hem realitzat els alumnes de cicle inicial ha estat la visita a una granja de cabretes.

N’hi havia moltes, algunes eren grans i d’altres petitones que només feia unes setmanes que havien nascut.

També vam veure com les munyien amb unes màquines i la llet anava a parar a un dipòsit molt gran.

Després vam fer mató barrejant llet molt calenta i quall. Vam esperar mitja hora i quan ja estava quallat el vam escórrer. Ens vam emportar a casa una mica de mató per tastar-lo…ummm i estava boníssim!