Veure el nostre alumnat d’infantil ocupat i feliç… ens encanta!!

Són dies de molta preocupació, segur. Està essent un temps difícil per a la canalla, aquesta franja que assumim com el nostre alumnat. I tanmateix, la joia, les ganes d’aprendre i de compartir persisteix. Escriurem amb lletres enormes aquesta experiència en les nostres ments i en els nostres cors.
Un agraïment especial a elles i a ells, als nens i nenes que són la nostra prioritat, i també a les mares i als pares, avis i àvies, germans i germanes grans… les famílies que estan al peu del canó escrivint aquesta història.

Gràcies, a tots vosaltres i tot l’equip professional de l’IE Montagut que treballa aquí al vostra costat, no gaire lluny, de fet, molt i molt a prop.