L’alumnat de l’IE Montagut gaudeix llegint a la Biblioteca del centre

Un dels objectius que pretén qualsevol centre educatiu, segur, sempre és potenciar el gust per la lectura entre el seu alumnat. Gaudir de llegir. És el pas previ perquè els resultats acadèmics siguin millors… però, sobretot, és el pas imprescindible perquè el jovent esdevingui membre actiu d’una societat adulta culta, lliure, formada, crítica i participativa. Llegir per aspirar a tocar amb la ment realitats que no existeixen, però que necessiten molt de la imaginació perquè acabin existint.

Ara fa unes setmanes que imaginàvem com seria aquell espai buit que teníem a la planta baixa del nou edifici de secundària. Un cop el vam apamar vam imaginar com el dissenyaríem perquè vingués de gust passar una estona, passejar-s’hi, que acabés essent un punt de trobada de tot l’alumnat del centre.

Avui hem pogut constatar que, si no ho és ja, anem camí d’aconseguir-ho i, si no, jutgeu vosaltres mateixes, vosaltres mateixos…

Un Institut Escola que se sap un projecte educatiu únic. Som Institut Escola. Som garantia d’aprenentatge vivencial, emocional, significatiu i d’atenció al nostre alumnat perquè posem l’alumnat en el centre del procés educatiu.