L’alumnat de 6è de l’Escola Santa Susanna ens visita!

El proppassat dimecres, dia 4 de març, l’alumnat de sisè de primària de l’Escola Santa Susanna ens va visitar. És la primera visita d’alumnat que l’IE Montagut rep. Ens va fer una il·lusió grandíssima conèixer als qui seran alumnes nostres el proper curs. Vam fer un recorregut per les instal·lacions, vam parlar amb ells per tal de desfer algunes pors infundades, els vam posar en contacte amb la manera de treballar a les aules de primer d’ESO i van poder recórrer els espais que seran els seus aviat de la mà de companyes i companys seus de 1r d’ESO que els van fer d’amfitrions.

Us donem la benvinguda a casa vostra!! I esperem veure-vos, ja com a alumnes nostres, el proper setembre!! Fins aviat!!