Nous premis en la Festa de la Cultura Lloretenca 2018

Llucià Ferrer va presentar la nova edició de la Festa de la Cultura Lloretenca diumenge, 22 d’abril. El popular locutor va ser l’encarregat de conduir l’esdeveniment. Es van entregar un total de 12 guardons, entre ells, els Premis Motxilla viatgera per alumnes de CM i CS. Dos alumnes del nostre IE varen ser guardonats amb la categoria de poesia: la Noemi Muñoz de 4t A de PRI i en Marek Egusquiza de 5è A de PRI. Aplaudiments molts forts per aquests alumnes que varen presentar uns poemes molt bonics!
Durant l’acte, la Laura de 1r de l’ ESO va interpretar 2 cançons i alumnes de l’ESO varen fer un rap.
Una nit molt especial que guardarem en els nostres records.