Acollida dels docents en residència en el marc d’Escola Nova 21

Aquest mes d’abril el centre acull a les persones residents en el marc del programa Escola Nova 21 del qual Les Vinyes n’és un dels 25 centres impulsors. L’objectiu de les residències “és aprofundir en el coneixement del marc d’escola avançada (propòsit competencial, pràctiques fonamentades, avaluació i organització del centre) en un context específic d’un centre educatiu de referència.”

Durant aquestes quatre setmanes el centre rep docents en residència de l’Escola Les Savines (Cervera), l’Escola Malagrida (Olot), l’Escola Benviure (Sant Boi), l’Escola Angela Bransuela (Mataró) i l’Institut-Escola Costa i Llobera (Barcelona).

En aquesta fase de la residència els i les docents passaran un període d’una o dues setmanes “implicant-se en totes les activitats del centre per tal de poder aprendre del funcionament i de les activitats d’aprenentatge que es duen a terme”.

Està sent una experiència molt enriquidora per Les Vinyes i desitgem que també ho sigui per les persones residents.

La Mònica, docent de l’Institut-Escola Costa i Llobera, participant en una sessió de crítica i revisió en un Projecte d’àmbits de 1r d’ESO.