El joc, un treball globalitzat de centre

Comencem aquesta setmana un treball globalitzat de centre, amb la participació de tots els nivells educatius de l’Institut-Escola. Un treball globalitzat dedicat al joc i a les joguines. A partir de l’exposició de joguines antigues que el col·leccionista Lluís Ribas ha instal·lat al centre, treballarem aspectes relacionats amb les joguines i el joc des de diferents àmbits del coneixement. Un projecte per relacionar coneixements, globalitzar continguts i treballar i aprendre transversalment.

Jugarem com ho feien l’antiga Roma, farem jocs d’atzar i en veurem les probabilitats matemàtiques, confrontarem les regles i les instruccions, programarem jocs amb l’ordinador, construirem joguines en grups cooperatius, inventarem nous jocs, estudiarem els jocs antics, aprofundirem sobre l’origami, ens plantejarem preguntes complexes sobre el joc, farem Quizzes y Speaking Cards, contes tradicionals… i molt més!

Per començar, visitarem l’exposició de joguines antigues durant tota la setmana. Som-hi!

Joguines
Joguines i jocs antics