Cobla 2.0 Visita al Palau de la Música

El passat 15 de febrer les Àligues, els Científics, els Superfòssils i els  Exploradors vàrem anar al Palau de la Música a escoltar la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona que ens oferien l’espectacle Cobla 2.0

La veritat és que el concert ens va sorprendre molt, sobretot  ver la visió tan moderna (2.0) de l’escenografia i el repertori. Vam escoltar la sonoritat d’aquesta formació en diferents estils musicals:  funk, jazz, música tradicional i contemporània, rock català i fins i tot una sardana!

Els músics també feien d’actors i ens van ensenyar i explicar els instruments  de la Cobla amb anècdotes divertides  i  les projeccions de mapping sobre l’orgue del Palau ens van agradar molt.

Tot això en l’incomparable espai modernista que és el Palau,  la llum dels seus vitralls, l’orgue, el trencadís i la decoració de la sala ens van submergir en un món  de colors.

Aquí teniu un vídeo on podeu veure alguns fragments de l’espectacle.

I aquí ens teniu a la porta del Palau.

20160215_104408

sortida al palau de la música Cobla 2.0. (28)

Podeu veure més fotografies clicant  aquí