Fem un gest per l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) #icebucket

L’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA), també coneguda com a Malaltia de Lou Gehrig, és una malaltia neurodegenerativa que afecta les neurones motores del cervell, tronc encefàlic i medul•la espinal, que són les cèl•lules encarregades de transmetre l’ordre del moviment voluntari del cervell als músculs. La malaltia actualment no té cura, i encara no es disposa de cap tractament que permeti aturar el procés degeneratiu de l’ELA.

Logo: fes un gest!

Per a recaptar fons i difondre el coneixement sobre la malaltia, la Fundació Catalana d’ELA “Fundació Miquel Valls” ha endegat una campanya anomenada “Mulla’t per l’ELA” que consisteix en tirar-se pel damunt una galleda plena d’aigua i glaçons (#icebucket). Les escoles de Castellbisbal hi han participat i han reptat a l’Institut-Escola a fer un gest per l’ELA!

És per això que us convoquem el proper dimecres 12 de novembre a les 16:30 h de la tarda al centre per tal de realitzar aquesta “mullada” i recaptar fons per la fundació.

La recaptació de fons es farà a través de la venda de berenar a càrrec de l’AMPA de l’Institut Escola (us animem a portar una coca, pastís o magdalenes per vendre), i de la venda de petits glaçons de gel per part de l’alumnat del centre.

Us esperem a berenar i remullar-vos el proper dimecres! Us demanem que porteu alguna galleda o cubell i, si us ve de gust, algun element divertit de platja o mar.

Comunitat educativa de l’Institut Escola

ACTUALITZACIÓ: Si et vols mullar (menys) podràs comprar un impermeable solidari per 2 euros! 🙂