Estudiants d’arreu, voleu fer sentir la vostra veu?

Un Edcamp és una trobada gratuïta i oberta, amb la finalitat de compartir aprenentatges, coneixements i inquietuds relacionades amb l’educació. La seva metodologia es basa en l’aprenentatge entre iguals, la conversa i l’intercanvi de coneixements.

Fins a dia d’avui, els Edcamps s’han dirigit principalment a docents i famílies. Per aquest motiu, ens fa especial il·lusió poder anunciar que un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre centre està impulsant el primer Edcamp dirigit a alumnes.

Els preparatius estan en marxa i ja és segur que el proper dissabte 6 de maig, entre les 9:30 i les 14 h, se celebrarà l’Edcamp Estudiants Castellbisbal. El centre acollirà nois i noies de 3r i 4t d’ESO i de 1r de batxillerat d’arreu del territori interessats en fer sentir la seva veu amb l’objectiu de contribuir amb les seves idees a transformar l’educació.

Aquest Edcamp és un projecte autopropulsat pels nostres alumnes, que com és natural, compta amb el suport logístic i l’acompanyament de l’equip docent de Les Vinyes.

En breu s’obriran les inscripcions al web del projecte, per això, fem des d’aquí una crida a famílies, docents, centres i entitats interessades en donar veu als vostres fills i filles, alumnes i nois i noies d’arreu a qui pugui resultar atractiva la proposta.

Mirarem d’informar puntualment, però l’equip impulsor ens ha dit que, si teniu compte de Twitter, la millor manera d’estar al cas és seguir a @edcampest.

Fes corre la veu!