Les Vinyes diu "No a la violència!!"

Imatge del “Bon dia”

Aquest matí a l’Institut-Escola hem procurat posar un granet de sorra en la lluita contra tot tipus de violència que amenaça el món.

Hem començat la jornada amb un Bon dia per a reflexionar sobre el tema i veure què hi podem fer.

A les 9:50 h hem baixat al pati, i conjuntament l’ alumnat i el professorat de Primària i de Secundària hem fet un minut de silenci dibuixant amb els nostres cossos el símbol de la Pau.

Tot plegat perquè volem que se senti ben fort i als quatre costats del món, que

A LES VINYES REBUTGEM LA VIOLÈNCIA I ENS SOLIDARITZEM AMB TOTES LES VÍCTIMES DE LES DICTADURES, LES GUERRES I ELS ATEMPTATS.

Símbol de la pau al pati de Les Vinyes