Finalistes del Premi Ensenyament 2016!

Visita del jurat del Premi

Foto: Visita del jurat del Premi a Les Vinyes el març passat

Avui, un grup de membres de la comunitat educativa del centre anem a l’acte de lliurament del Premi Ensenyament 2016, de la Fundació Cercle d’Economia. És la 9a edició d’un premi que vol donar reconeixement social i impuls a aquelles iniciatives que, des de dins de cada centre educatiu, projecten els talents del seu entorn al món.

Hi anem en qualitat de finalistes, juntament el Col·legi Montserrat, de Barcelona, l’Escola d’Educació Especial Crespinell, de Terrassa, l’Escola Pau Delclòs, de Tarragona, l’Escola Torroja i Miret, de Vila-Seca, l’Escola Virolai, de Barcelona, i Institut-Escola Jacint Verdaguer, de Sant Sadurní d’Anoia.

Per a l’Institut-Escola Les Vinyes formar part d’aquest grup de centres ja és un premi i un gran reconeixement. N’estem molt contents i ens en sentim agraïts. Entenem que estem en un camí de millora i creixement i això ens hi ajuda i estimula.

El grup d’alumnes, docents i famílies que anem avui a CaixaFòrum Barcelona ho fem en nom de tots, perquè sense la contribució de tothom el nostre projecte no és possible. Gràcies, vinyataires!

Claustre del centre