NOVA EXTRAESCOLAR DE CANT CORAL

cant coralA partir d’aquest curs 2014-2015, l’AMPA de l’Institut-Escola Les Vinyes ofereix, conjuntament amb l’Escola Municipal de música Miquel Blanch, l’activitat extraescolar de Cant Coral per als alumnes de primària (1r i 2n) i d’infantil (P5).

Aquesta activitat es durà a terme dins la franja de migdia. L’activitat estarà conduïda pels professors de l’Escola de Música.

Per als nens i nenes que ja són alumnes de l’Escola de Música, aquesta activitat va inclosa dins la mensualitat que paguen pel pla d’estudis corresponent.
La resta d’alumnes de l’Institut-Escola Les Vinyes, tant de primària com de P5, poden inscriure’s només a Cant Coral com a activitat extraescolar.

El preu de l’activitat és de 10 euros mensuals (més un pagament inicial de 5 euros en concepte de material) i les sessions són de 45 minuts. El preu del menjador no està inclòs en l’activitat. El nombre màxim d’alumnes per grup és de 20 i les places es cobriran per rigorós ordre d’inscripció.

Els alumnes interessats en aquesta activitat, cal que formalitzin la matricula a la secretaria de l’Escola de Música. Us podeu descarregar el full de matricula en el següent enllaç external-link-98445_640 .

L’horari del Cant Coral extraescolar a l’IE Les Vinyes serà els dimecres en l’horari de les dues a tres quarts de tres (14h – 14:45h). L’inici de l’activitat serà a l’octubre.

Agrairem feu la matrícula abans del 19 de setembre.

“La veu és l’instrument musical que tots fem servir des de que naixem. Parlar, cantar, expressar… la fem servir constantment i cada dia.
L’objectiu del Cant Coral és, doncs, aprofitar aquest instrument “natural” per gaudir de fer música en grup alhora que aprenem a fer un ús saludable de les cordes vocals, tot això en un ambient distés i una dinàmica lúdica i participativa.
La pràctica del Cant Coral pot ajudar a millorar la dicció, la pronúncia i afavoreix l’aprenentatge d’altres idiomes. A través de cançons, exercicis de respiració i relaxació, jocs amb moviment i d’oïda, aprendrem a tenir cura i fer un bon ús de la nostra veu i ens endinsarem en la pràctica musical”

Atentament,

AMPA Les Vinyes i Equip Directiu EMM Miquel Blanch