Informació pel curs vinent

Benvolgudes famílies,

En ple període de vacances escolars, nosaltres estem preparant ja el nou curs amb molta il·lusió, amb nous reptes i amb nous projectes, dels quals en podreu anar fent el seguiment a través de la nostra pàgina web.

Abans de començar però, us volem fer arribar unes informacions:

Inici de curs: dia 14 de setembre.

Horari:

• Infantil i Primària:
    • Matins: de 9:00 h. a 12:30 h.
    • Tardes: de 15:00 h. a 16:30 h.

P3 fa horari d’adaptació els dies 14, 15 i 16 de setembre.

• ESO:
    • Els dies 14 i 15, l’alumnat de 1r d’ESO farà un horari especial pel Pla d’acollida: de 9:00h. a 13:30 h. A partir del dia 16, iniciaran l’horari lectiu de tot el curs, de 8:00h. a 14:30 h.
    • L’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO començarà el dia 14 amb l’horari lectiu de 8:00 h. a 14:30 h.

Exàmens recuperació (1r, 2n i 3r d’ESO):

• Dies 3 i 4 de setembre, a les 9:00 h. Aquest dia s’han de retornar tots els llibres de reutilització.

Servei de menjador:

• P3: Inici el dia 17 de setembre (es recomana esperar com a mínim al dia 21).
  • P4, P5 i Primària: Inici dia 14 de setembre.
  • ESO: Les famílies interessades heu d’enviar un mail a l’AMPA (ampa@ielesvinyes.net) abans del dia 14 d’agost, especificant el nom i cognoms del vostre fill/a i el curs que ha de fer.

Recollida de llibres de reutilització i/o ordinadors, al despatx de l’AMPA:

• 1r, 2n i 3r primària: 9 de setembre, de 18:00 h. a 20:00 h.
  • 1r ESO (ordinadors): 30 de setembre
  • 4t ESO: 10 de setembre de 18:00 h. a 20:00 h.

Agenda i llibreta viatgera:

Us recordem que no cal que en compreu cap. En començar el curs en donarem una a tot l’alumnat.

AMPA:

En motiu del cinquè aniversari de l’Institut-Escola, l’AMPA obsequiarà a tots els i les alumnes que hi estiguin inscrits, amb una bosseta per a l’esmorzar, una carpeta o una carpeta amb separadors, segons els cursos. Per tant no cal que en compreu cap.

Aprofitem per desitjar-vos, juntament amb l’equip de professors/es i la resta de personal del Centre, que acabeu de passar un bon estiu!

Equip directiu IE Les Vinyes