COMENCEN LES EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

A partir de demà, dimecres 1 d’octubre, s’inicien les extraescolars d’aquest curs.

EXTRAESCOLARSEn relació a les activitats de tarda, comentar-vos que es suspèn el tennis de dimecres i el de divendres, per falta de demanda. La resta d’activitats començaran tal i com estava previst, malgrat que hi ha algun grup que no arriba al mínim, però esperem que al llarg del curs algú més hi participi.

Únicament per l’activitat de patinatge, caldrà portar els patins i les proteccions adequades.                                        Per la resta d’activitats, és Master Sports qui es fa càrrec del material.

La sortida de totes les activitats es farà sempre per la porta de dalt, davant de consergeria.

En el cas del Cant Coral i, per causes de força major, s’ha hagut de canviar el dia. Serà els dimarts de 14’10 a 14’55h. Preguem la màxima puntualitat a aquells nens i nenes que no es queden al menjador.