A tota la comunitat educativa de Castellbisbal

El Claustre de l’Institut-Escola Les Vinyes expressem el nostre condol als companys i companyes de l’Institut Castellbisbal per la mort del Joan Margarit, professor que ha exercit durant molts anys a l’Institut, i que ens consta que ha deixat una gran empremta al Centre i al municipi.
Sabem de sobres que el fet de conviure a la feina amb una persona durant tants anys, crea un lligam que serà molt difícil de superar. Sapigueu que estem al vostre costat.
Rebeu una forta abraçada,

Claustre de l’Institut-Escola Les Vinyes
Castellbisbal, abril de 2015

esperança

En nom dels companys i companyes de l’Institut-Escola Les Vinyes volem expressar el nostre recolzament a tot l’alumnat que heu tingut de professor el Joan Margarit.
Sabem que esteu passant uns moments de dolor per aquesta pèrdua.
Suposem que aquest accident us ha deixat sense paraules, és un cop baix que una persona que compartia el dia a dia amb vosaltres se n’hagi anat tan sobtadament.
Per aquest motiu volem fer-vos arribar el nostre recolzament.
Una abraçada i ànims,

Consell de delegats i delegades de l’Institut-Escola Les Vinyes