Jornada "Instituts-Escola, present i futur" a Les Vinyes

El proper dimecres 19 de març organitzem a l’Institut Escola Les Vinyes una jornada sobre el present i el futur dels instituts-escola a Catalunya. En aquesta trobada es debatran els aspectes que defineixen aquest model organitzatiu i la seva projecció a l’entorn educatiu del futur.

El programa és el següent:

Presentació de l’acte
Rosa Sardà, Directora de l’IE Les Vinyes.

L’Institut Escola Jacint Verdaguer, un centre de referència
Exposició a càrrec de Josep Maria Esteve, Director de l’IE Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia.

Els instituts-escola, un model per a les escoles del demà?
Exposició a càrrec de Marià Cano, Cap de d’estudis de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar.

Debat obert amb els assistents
Josep Maria Esteve i Marià Cano
Modera Boris Mir, Cap d’estudis de l’IE Les Vinyes

80aniversari_institut_escolaQuin paper poden jugar els Instituts-Escola en la renovació pedagògica? La seva tímida restauració, recull la memòria històrica i una voluntat de canvi educatiu? Són una bona eina per a la construcció de les “escoles del demà”? Aquestes i altres qüestions seran abordades amb la participació dels assistents.

Així doncs, l’Institut Escola,  l’AMPA i  la Plataforma #femcreixerlesvinyes us convidem a assistir-hi i a fer-ne difusió entre les persones interessades en el model educatiu dels instituts-escola.

Us hi esperem!
Dimecres, 19 de març de 18 h a 20 h