EmPATItza’t: convocatòria celebració

El curs ja s’acaba, un curs molt especial que ens ha posat a prova com a comunitat educativa. Un curs que ens ha fet estrènyer llaços, que ens ha unit i que ens ha fet més forts i compactes.

Creiem que cal celebrar moltes coses: el final de curs, finalització de Projecte de CoCreació dels patis “EmPATItza’t”, la continuïtat de línia de P3… us proposem una jornada lúdica-festiva per compartir tots plegats, pares, mares, alumnat i professorat.

La celebració es farà aquest

divendres 20 de juny a la tarda/vespre.

No us ho podeu perdre!

Animeu-vos i veniu, serà una jornada per compartir, relacionar-se, divertir-se i passar-s’ho bé… tots junts, farem d’aquesta festa un bon record d’aquest curs que ja s’acaba.

Fem la festa ben grossa, ens ho mereixem!

Gaudireu de la festa, d’un espai social que té el valor de reunir la col•lectivitat de la comunitat educativa de Les Vinyes: professorat, mestres, alumnat, pares i mares, en un ambient distès i ple de complicitats.

La reserva del sopar ja s’ha tancat. Si algú encara no s’havia apuntat pot enviar un correu electrònic a l’ampa@ielesvinyes.net

Comptem amb vosaltres, tots som “Les Vinyes”!