Vine a l’exhibició pública dels Projectes transversals del 2T!

Familiars, coneguts i col·laboradors, la propera setmana tindrà lloc l’exhibició pública dels Projectes transversals d’aquest segon trimestre. El dimarts 11 de febrer a partir de les 16 h el centre obrirà les seves portes per a que gaudim un cop més del treball que durant les darreres dues setmanes han fet els nois i noies de secundària.

Us hi esperem a tots i totes!

Al Festival musical podreu escoltar en directe les cançons creades des de zero pels nois i noies de 1r d’ESO (programa detallat aquí). A 2n, podreu assistir a un esdeveniment esportiu. Els nois i noies de 3r d’ESO s’han proposat superar el record de donacions de sang, i han ampliat la mirada de manera que qui ho vulgui també pugui iniciar procés per ser donant de medul·la o manifestar la seva voluntat de ser donants d’òrgans. Volen demostrar un cop més com de solidària és la comuntitat educativa de Les Vinyes. I 4t d’ESO, en aquest projecte, els tenim de viatge, però un grup d’alumnes ha elaborat un petit documental titulat Una part de nosaltres que dóna veu a la seva visió sobre els Projectes transversals. No us el perdeu!

Tingueu present a l’obertura de portes (16 h) és quan hi ha més acumulació de gent. Tanmateix, consulteu el programa de mà adjunt per saber horaris i localitzacions de cada projecte.

Recordeu que l’exhibició pública és un acte obert per a tothom qui vulgui participar en aquesta festa de l’aprenentatge, tanmateix, els menors d’edat que no siguin alumnes del centre han d’assistir acompanyats d’un adult responsable.

Recordeu que es podran fer donacions fins a les 20 h.

No us ho perdeu!