Alumnes de Les Vinyes becats per l'ESCAC

Els nois i noies de 3r d’ESO van realitzar durant el primer trimestre els Projectes d’àmbits en estreta col·laboració amb alumnes i professors de l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya). El vídeo adjunt és una difusió de l’ESCAC, i també hi ha més informació aquí.

Fruit d’aquesta col·laboració i,  l’ESCAC ha decidit becar alumnes de Les Vinyes per realitzar el Summer School amb l’objectiu de que puguin seguir desenvolupant  l’interès i les ganes d’aprendre que van demostrar durant la realització dels projectes i altres activitats relacionades. El Summer School és un curs intensiu destinat a joves d’entre 13 i 17 anys que tinguin curiositat pel món audiovisual.

Agraïm públicament la generositat de l’ESCAC i, alhora, aprofitem per encoratjar als alumnes becats (Sergi Sánchez, Itzà Guerra i Andrea Ruíz) a aprofitar al màxim l’oportunitat d’aprendre a la mateix escola on ho han fet directors de renom com Juan Antonio Bayona.

Felicitats!