Ràdio Les Vinyes 2019

Com ja sabeu, l’alumnat de 2n d’ESO estem realitzant, en el marc del Projecte Transversal del tercer trimestre, un programa de ràdio sobre les nostres experiències a la Seu d’Urgell que volem culminar amb una emissió en directe de “LES VINYES EN DIRECTE des del nostre estudi instal·lat a la classe de 2n B del nostre institut.

Els Projectes Transversals ens serveixen per a desenvolupar competències i aprenentatges que van més enllà del contingut disciplinar i impliquen iniciativa, resolució de reptes i situacions reals, treball en equip i la creació d’un producte entre tot l’alumnat de la promoció.

Dins del procés de treball d’un projecte, un aspecte molt important és l’exposició pública del producte realitzat. L’activitat d’aquestes dues setmanes conclou, amb un programa dirigit a les famílies i conduit pel propi alumnat. Per la qual cosa, us convoquem el dimecres 19 de juny, entre les 11 i les 19h a la classe de 2n B del centre. Ens faria molta il·lusió comptar amb la vostra presència.

A més us informem que en aquests mateix article podreu trobar aviat els pot-casts i l’enllaç al programa en directe.

Programa en directe

Àlbum de fotos

Fes clic a sobre del nom del grup per escoltar el programa

GB 01 Elna Cu, Neus Ro, Liza La, Ana Uc, Izán Ca, Luca Re