Jornada de vaga general – 14 de novembre 2012

Com sabeu, els sindicats convoquen vaga general el proper dimecres 14 de novembre, en contra de la reforma laboral i les polítiques de retallades. Prop d’un miler d’entitats i, en particular, les Federacions d’Associacions de Pares i Mares dels centres públics de Catalunya (FAPAC i FAPAES) donen suport a aquesta jornada de lluita.

Aquestes organitzacions fan una crida a les famílies perquè el dia 14 no porteu els vostres fills i filles a l’escola, per manifestar la preocupació sobre la situació laboral, les repercussions que comporta, i les polítiques de retallades en el futur dels nois i noies.

Una part del nostre claustre de professors/es i de mestres se suma a la convocatòria de vaga del dia 14 de novembre. Volem destacar que el transport públic i privat pot impedir que molts dels professionals de l’Institut Escola puguin arribar al Centre.

Per tant:

• Tot i que el Centre estarà obert i que mantindrem els serveis mínims, no podrem oferir les activitats lectives habituals.
  • Queden suspeses les activitats extraescolars d’Educació Infantil.

Volem fer constar també que alguns docents vindran al Centre a reforçar els serveis mínims, i cediran a l’AMPA la part corresponent del sou que el Departament els restaria si s’haguessin afegit a la vaga. D’aquesta manera secunden la protesta, però sense sumar-se a la vaga en concret.

Equip directiu del centre