Sorteig de Nadal

SORTEIG DE NADAL ’12-’13, un sorteig amb valor social.

Un any més, arriba el Nadal i, amb ell… el sorteig més esperat de la temporada!!

En aquesta ocasió, des de l’AMPA, us demanem a totes les famílies, el vostre esforç, col·laboració i, sobretot, solidaritat.

Com veieu, hem anomenat el sorteig de Nadal, un sorteig amb valor social. I és així perquè el premi gros del sorteig de Nadal, una gran panera amb productes artesanals, estarà elaborada per l’associació ALBA, que s’esforça per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat. D’altra banda, el segon premi serà una Tablet amb els darrers avenços tecnològics, per gaudir de bones estones de lleure en família.

Donat que enguany hem crescut en alumnes i són més les famílies que s’han incorporat a la nostra escola, hem doblat el nombre de participacions en el sorteig. Això vol dir també que, si entre tots hi ha una bona acollida i predisposició, els guanys també seran el doble de l’any passat… i més gran serà la nostra aportació econòmica al centre!

Es posaran a la venda 200 talonaris de 10 butlletes cadascun, a preu de 2,5 euros la butlleta (cada talonari, doncs, 25 euros).

A partir del dia 21 de novembre podreu passar a recollir els vostres talonaris, personalment o autoritzant el vostre fill (només pels alumnes d’ESO, descarrega l’autorització), per fer-ho.

Venda dels talonaris: posar-se en contacte amb la Barbara i l’Eva per sol·licitar el talonari.

Si els talonaris no són abonats en el moment de l’entrega s’hauran d’abonar com a màxim el 19 de desembre 2012. Qualsevol butlleta no abonada en aquesta data, serà considerada nul·la.

Horaris de recollida de diners el 19/12/12 de 9:00 a 9:30h i de 16:30a 17:00h. A continuació us especifiquem el contingut de la panera i les característiques de la Tablet. Animeu-vos!

El Nadal està aquí i ens mereixem gaudir dels millors desitjos!!

UNA PANERA, amb valor social (Premiat en cas de coincidir les quatre xifres de la butlleta amb els quatre últims números del primer premi del sorteig del 22 de desembre de 2012).

PaneraContingut “Associació Alba”: Vi Blanc, Vi negre, Cava L’Olivera; D.O. Costers del Segre, Oli 100% Arbequina, Cubanos, Neules i Cubanitos de xocolata, Cervesa, Torró de Crema cremada, Formatge suau de vaca, Olives arbequines, Bloc de foie Gras, Bombons, Mel, Galetes salades, Parmesà, Pernil casolà, Melmelada, Gerds de Xocolata, Pack 3 unitats de Vinagres, Ceps deshidratats, Te verd de menta, Cafè.

El claustre de Les Vinyes ha volgut col·laborar, completant la panera amb una paleta de pernil ibèric. Moltíssimes gràcies!!!

Associació ALBA: Organització sense afany de lucre, que treballa per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat. Han seleccionat tot un seguit de productes que represente la nostra tradició alimentària artesana. S’han escollit també pel seu valor social, ja que en el procés d’elaboració del producte hi participen i donen ocupació a persones amb discapacitat o risc d’exclusió social.

UNA TABLET (Premiat en cas de coincidir les quatre xifres de la butlleta amb els quatre últims números del primer premi del sorteig del 6 de gener de 2013).

SONY XPERIA

sony-xperia-tablet-sTablet S, sèrie SGPT12