Darrers dies de preparatius…

Durant les tardes de dimecres i dijous vam fer entrega dels quadernets de matemàtiques que aquest curs faran servir a P5, 1r – 2n – 3r de Primària, i dels llibres reutilitzables de 4t d’ESO.

ENTREGA LLIBRES 15-16

Enguany, els alumnes socis de l’AMPA, han sortit amb la carpeta commemorativa del 5è Aniversari del Centre, que com ja recordareu vam elaborar entre tota la Comunitat Educativa de Les Vinyes durant el curs passat.

dibuixets carpetes

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, com no heu de venir a recollir llibres, us les repartirem a l’aula durant els primers dies de classe. No patiu!

Desitgem que us hagin agradat!

IMG_20150909_171637

Aquells nens/es o nois/es que no heu pogut passar a recollir els vostres llibres i quadernets els dies assenyalats, poseu-vos en contacte amb la Comissió de Llibres, enviant un correu a llibres.ampa@ielesvinyes.net

Preparats per començar el nou curs?