Inici del projecte trimestral a l'ESO

Els alumnes de l’ESO hem començat el nostre gran projecte trimestral. Un projecte que vol donar resposta a una pregunta complexa:  Quina pot ser la contribució de l’energia sostenible a l’assoliment dels Objectius del Mil·lenni?

Una pregunta que ens farà mobilitzar tots els aprenentatges fets al llarg del trimestre en les diferents matèries. Una resposta que s’articularà en dues produccions: una exposició col·lectiva i un petit curtmetratge.

Una setmana intensa, doncs, que ens ha servit per a conèixer i aprendre els 8 objectius de desenvolupament del Mil·lenni, escoltar els experts convidats, planificar el treball, organitzar els grups, iniciar la preparació de l’exposició a les aules i al taller i fer la preproducció del curtmetratge. Setze grups que han treballat de valent!

I seguim, per a poder oferir a tota la comunitat educativa el resultat del treball col·lectiu, tal com ja vam fer en el projecte del primer trimestre, l’herbari virtual.

1. Imma Bautista Molino

Estic encantada d’haver poder compartir l’exposició sobre les energies renovables i els objectius del Mil·leni amb tots vosaltres.
    No imaginava que em trobaria amb un desenvolupament sorprenent explicat per uns estudiants tan wapíssims i tan il·lusionats.
    Vull felicitar i encoratjar als professors en la seva lluita d’ensenyar a pensar als nostres fills.
    Realment crec que sou un bon equip i ja que aprofiteu al màxim els recursos MOLT SOSTENIBLE.
    Enhorabona i endavant¡¡¡