Guanyadors del concurs "El cost de no reciclar"

Els ajuntaments de Castellbisbal, Corbera de Llobregat, Molins de Rei i Torrelles de Llobregat han fet el concurs de vídeo  “El cost de no reciclar” per fomentar la participació de tota la ciutadania en la recollida selectiva dels residus, especialment pel que fa a envasos de plàstic, envasos de paper i cartró i envasos de vidre, donant a conèixer el gran cost econòmic, social i ambiental de la no-separació.

Els alumnes de l’ESO van participar-hi elaborant 10 vídeos sobre el tema. Dos d’aquests vídeos han estat el guanyador i el finalista de la categoria del primer cicle de l’ESO.

Felicitats als guanyadors i als finalistes. I també a tots els alumnes que van participar-hi!

Primer Premi

Finalista