UN SANT JORDI BEN ESPECIAL!!

Tal dia com avui de fa un any i dos i tres i molts més vam omplir carrers, places i jardins dels nostres pobles i ciutats. Passejàvem de parada en parada remenant llibres i contes per grans i petits, cada un d’ells amb històries ben diferents. També podíem olorar el perfum d’aquelles boniques  roses adornades amb els millors vestits. Tornàvem a casa feliços, enamorats de la nostra Diada i amb una rosa i un llibre a la mà, regalats o per regalar.

Avui, però, no sortirem al carrer, no omplirem ni places ni jardins, no remenarem encuriosits aquell munt de llibres apilats un damunt de l’altre. Tampoc podrem regalar als nostres sentits aquell perfum de rosa que tant ens agrada. Cert que deixarem de fer moltes coses de les que solem fer un dia com avui,  però, no per això, aquest Sant Jordi serà menys especial.

Avui farem volar la imaginació, la creativitat, la espontaneïtat i crearem amb les nostres mans roses de mil colors, de formes inimaginables i de materials diversos. També podem inventar històries, contes i poemes. Explicar-los en família amb els menuts de casa escoltant-nos embadalits a la nostra falda. Aquests instants no ens els podrà treure ni res ni ningú i, de ben segur, mai oblidarem.

És per això, que els petits de casa i de l’escola han creat amb les seves manetes unes roses precioses que avui dia de SANT JORDI ens volen regalar. També les podem penjar al balcó i així molta altra gent les podrà contemplar! I recordarem que, tot i  confinats,  mai deixarem de celebrar la nostra Diada de sant Jordi!

El nostre més sentit agraïment a tots el nens i nenes que ens han fet arribar aquestes fantàstiques roses!

FELIÇ DIA DE SANT JORDI A TOTS I A TOTES, A GRANS I PETITS!!!!!

Aquí trobareu l’enllaç per veure les roses dels nostres menuts i no oblideu anar-hi entrant perquè a mesura que en tinguem més les anirem col.locant aquí.

ROSES DE SANT JORDI