P3=Preocupats pel plàstic

Doncs sí: Preocupats pel plàstic ens ha tingut ben ocupats durant el segon trimestre. Tornant de vacances de Nadal ens vam aturar a analitzar diferents envasos que tots coneixem. Un envàs hem vist que ens dóna molta informació i pot ser de diferents materials. Ens ha sorprès la quantitat d’envasos de plàstic que generem els humans. En 1 any fabriquem el mateix pes que 160.000 Titànics. Aquest nombre aixeca una sospita: no el podem reciclar tot, només un 9%. I l’altra gran part va a abocadors, incineradores i al medi ambient. Per això el nostre projecte P3 vol ajudar a posar un granet de sorra per ajudar el planeta Blau, el nostre planeta. Volem donar un segon ús als envasos i reduir-ne l’ús. Hem fet petits invents a partir d’ells. I hem proposat una actuació final a nivell d’escola: aconseguir un moble gran on endreçar envasos que podem portar entre tots. I ser creatius i crear amb ells. La Tordera som escola verda i volem fer un pas més.